img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
F18B2 galvos nukėlimas

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Autorius Pranešimas
origami



Žinutės: 182
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-14 20:11 Atsakyti su citata

Ar būtina nuimti alkūninio veleno skriemulį ir visus diržus pilnai, tam kad nukelti galvą? Man atrodo nuėmus viršutinę plastmasinę paskirstymo diržo apsaugą galima numesti diržą nuo paskirstymo velenėlio skriemulio, prieš tai aišku pasižymėjus kur jis buvo, ir tada be problemų nukelti galvą. Diržai keisti neseniai, prie jų lysti nėra prasmės, nelabai yra noro ardyti daugiau negu būtina
roverh22



Žinutės: 1746
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 01:22 Atsakyti su citata

kokia proga keli galva? ne geriau iskart nusipirkt kita varikli? ir uzsidet savo nesenai keistus dirzus ant jo.
virsutini uzsizymesi. o kaip uzzymesi apatinius skriemulius kai atsileides dirzas persoks per alkunini?


_________________
HAS cg9 2.0L auto
deleted



Žinutės: 149
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 09:26 Atsakyti su citata

roverh22 rašo:
kokia proga keli galva? ne geriau iskart nusipirkt kita varikli? ir uzsidet savo nesenai keistus dirzus ant jo.
virsutini uzsizymesi. o kaip uzzymesi apatinius skriemulius kai atsileides dirzas persoks per alkunini?

na jei labai norisi suchalturint ir sutaupyt pora valandu ta statai 1cyl tdc ir gali net nieko nezymet...paleisk itempeju verzle ir numeti ta dirza...tiesa buna , kad pagarindinio dirzo itempejas uzfiksuotas papildomu(montavimo) varzteliu ir jo lygtai nepasieksi nenuemes apatinio dangtelio...

origami



Žinutės: 182
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 09:41 Atsakyti su citata

Suchaltūrint nesinori visai, bet taip pat nelabai norisi užsiimt apatinio škyvo atsukinėjimu. Įtempėjo irgi neatleisi kiek suprantu nenuėmus apatinio škyvo ir apatinio plastmasinio diržo uždengimo. Bet kiek peržiūrėjau video kaip nukėlinėja galvas hondoms kad pakeist tarpinę ir nekeičia diržų - niekas ten nedrąsko visko - diržą numeta nuo paskirstymo velenėlio škyvo ir viskas. Paskui stato apatinį škyvą į TDC, deda galvą ir pastatę viršutinį velenėlį į TDC uždeda diržą. Todėl ir klausiu - ar realu taip padaryt. O problema tame, kad išaiškėjo, kad bėdos su kompresija antram cilindre, dėl to trūkčioja auto, ir dūmelis pabalęs, kažkiek ir aušinimo skysčio dingsta. Todėl mąstau kelt galvą, vežt kad patikrintų, pritrintų vožtuvus ir nušlifuotų, plius pasikeisiu žiedus, nes tepalo 0.5l 1000km semia. Kitas variklis irgi variantas, bet prašo daugumoj ~900lt, pakeitimas dar 600-800, plius diržai, pompa, etc dar ~300. Ir jokios garantijos kad irgi tepalų nevalgys, bo čia kiek suprantu standartinė šitų motorų bėda. Rizikuot nelabai noro yra. Plius maniškio reali rida tik 160k km, vien tik dėl prapūstos tarpinės ir pavargusių tepalinių žiedų kažkaip nesinori jo išmest
deleted



Žinutės: 149
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 10:31 Atsakyti su citata

tai jei matei kaip daro tai kam klausi?...pasitikslink dar manuale kaip ten koks itempejas tvirtinasi ir viskas...tik vat nesuprantu as taves: isleidai kalna pinigu ir dar toliau brendi i S...esu ardes ne viena toki f18-f22 varikli: pirmiausiai dyla gilzes, ziedu keitimas mazai ka pades, nebent labai trumpam ar nebent isemes stumokli rasi prikepusi zieda...toliau jeigu jau suvarytos gilzes tai ir indeklai buna pavarge, ypatingai kazkodel pagrindiniu viduriniu pora...
roverh22



Žinutės: 1746
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 12:02 Atsakyti su citata

atsimenu ne taip senai 2.0L varikli nusipirko zmogus siauliuose uz 500 Smile accprd 6 temoj rase. netikiu kad uz 1.8 praso dvigubai. niekam tu varikliu nereikia. mazai kam uzlinksta jie ir siaip nepopuliarus.

_________________
HAS cg9 2.0L auto
deleted



Žinutės: 149
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 12:57 Atsakyti su citata

roverh22 rašo:
atsimenu ne taip senai 2.0L varikli nusipirko zmogus siauliuose uz 500 Smile accprd 6 temoj rase. netikiu kad uz 1.8 praso dvigubai. niekam tu varikliu nereikia. mazai kam uzlinksta jie ir siaip nepopuliarus.

prasyt gali ir 2000...cia jau pirkejo reikalas ar jam reik pigiausio ar nekreipt demesio i +/- 1000lt ir rinktis geriausia pagal jam priimtinus kriterijus...kelis tokius isardytus praeita menesi pridaviau i metala, 2 dar veikiantys buvo ir is isores nesimate, kad jie lavonai Smile ...galima buvo parduot po 400 Laughing

origami



Žinutės: 182
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 13:08 Atsakyti su citata

Aš nieko prieš ir 1000 sumokėt už garantuotai gerą ir tepalų neryjantį matarą. Tiesiog kažkaip spręst problemą reikia, tai ir mąstau ką ir kaip daryt geriausia būtų - prikėlinėt šitą ar ieškotis kito
deleted



Žinutės: 149
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 13:22 Atsakyti su citata

origami rašo:
Aš nieko prieš ir 1000 sumokėt už garantuotai gerą ir tepalų neryjantį matarą. Tiesiog kažkaip spręst problemą reikia, tai ir mąstau ką ir kaip daryt geriausia būtų - prikėlinėt šitą ar ieškotis kito

praardai ir ziuri...jei nelabai yra ka prikelinet tai keiti...jei nori keist ziedus nenuardant dirzu tai gal neprasidek...

Dzeimsas
Moderatorius


Žinutės: 3562
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 14:54 Atsakyti su citata

turiu toki motora is anglo prabegusi apie 80000myliu kaina 500lt kaunas, aisku jis stovi jau garaze apie metus bet nemanau kad jam kas blogo galejo atsitikt

_________________
pilnas garazas crx mk2,iVT,mk3, 4gen, 5gen,5.5gen roverinis, 6gen HC,HP4,HP5,accord 90-02 sedan coupe,CRV daliu
Kaunas 867474841
Egis



Žinutės: 1680
Miestas: Šiauliai/Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 18:56 Atsakyti su citata

Aš nesenai keičiausi variklį, F18B2 kainos tikrai vaikšto nuo 500 iki 900lt, nes jie gana einami, dėl dujų sėsta vožtuvų lizdai, tai sakė perka labai matorus vien dėl galvos. Sako reikia būtinai statyti vožtuvų tepimą jei yra dujos.
Man buvo prapūsta tarpinė, dariau kapitalke, šlifavau vožtuvus, galvą, keičiau gumeles ir etc., po remonto gavosi taip, kad tepalų pradėjo ryt 1l ant kokio 1000 km (išvada, LT gumelių gerų nenupirksi, be to pasirodo, kad buvo susiraitęs blokas, toliau pūtė šlangas, tad teko vistiek keisti matorą, tik gaila, kad kapitalkei antra tiek buvau sukišęs nei nusipirkt kitą variklį. Variklį kitą nupirkau už 500lt, šiaip labai geras pakliuvo, tad bėdų nėra dėl pačio variklio.
Sunku patarinėt, remontuot, ar pirkti kitą, tačiau užjaučiu jei būtų kaip man, sukiši apie 1k remontui (čia aišku pačiam darant + tepalai, skysčiai ir pan.).
O šiaip galvą keliant reikia ir škyvą imti, nes diržai tikrai pabėgs, įtempėjas pagrindinio taip pat nepasileis vien tą varžtą atsukus, kuris išlindęs pro diržų apsaugą, nes yra dar vienas fiksacinis 6 varžčiukas, nors kiek esu matęs kiti jo nesuka.


_________________
Prakeiktas 6gen.
origami



Žinutės: 182
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-15 19:09 Atsakyti su citata

"prakeiktas 6gen" Smile jo, mano situacija panaši kaip tavo - 1k jau išmečiau visokioms lembdoms, laidams ir paskirstytojams, o dabar jau beveik 100% aišku, kad problema visgi mechaninio pobūdžio Smile bandyti remontuoti ar keisti - štai kur klausimas Smile
Egis



Žinutės: 1680
Miestas: Šiauliai/Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-16 12:28 Atsakyti su citata

O tu pats viską darai, ar varai į servisus? Nes jei į servisus, tai variklį būtų pigiau pakeist, nei tvarkyt savo. O jei pats, tai aš tavo vietoj bandyčiau gal pradžioj ardytis variklį ir žiūrėt kas ten yra, matytum kas ten gero dar iš jo, o jei reikėtų gilziuot, ar paskui dar šlifuot veleną, indėklus keist, žiedus keist, galvą tvarkyt, tai nemažai gautus net pačiam tvarkantis. Variklį pirkt tai irgi yra tas pats, kas katę maiše pirkt, bet jau du esu pirkęs ištrauktus iš UK accordų, tai abu buvo labai geros būklės.

_________________
Prakeiktas 6gen.
origami



Žinutės: 182
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-16 14:23 Atsakyti su citata

Pats, bet daugiau nei žiedų keitimu, galvos nušlifavimu, vožtuvų pritrynimu, peršvietimu ir švaistiklinių indėklų pakeitimu užsiimt tikrai nesiruošiu. Galvą aišku tvarkyčiau ne pats Smile O gilziavimas jau reikštų ir remontinius stūmoklius, sąmata kosminė gaunasi, jokios prasmės taip toli eit. Šiuo atveju tvarkymas apie 1000lt gaunasi mano skaičiavimu (žiedai, tarpinių komplektas, švaistikliniai indėklai, galvos sutvarkymas). Situacija pas mane manau gan panaši į šitą: http://hondamotor.ru/board/index.php?showtopic=104620 . Imant variklį iš anglo, jei viskas pasiseka, įmanoma sutilpt į 1700-2000lt. Čia jau pats nelabai padaryčiau, gervės reikia, nemažai vietos, etc. Ir jokios garantijos kad tepalo nesrėbs. Aišku, jeigu radus anglą su dar neišluptu varikliu, kurį gali užkurt, šansų išsidurt mažiau, bet vistiek loterija. Nekokia situacija žodžiu
Egis



Žinutės: 1680
Miestas: Šiauliai/Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-16 16:41 Atsakyti su citata

Na nežinau, papjaut variklį mano galva daugiau darbo, nei jį pasikeist. Aš vienas pats variklį pasikeičiau be jokios gervės, leidau per apačią, tiesa teko priekinį balkį ir truputį važiuoklės nusiardyt na ir aišku pakabinant žaidimo buvo su domkratais Smile Bet remontas iš viso gavosi ~700 su viskuo + seną į metalą nuvežus dar suma sumažėtų.
O kai lupau vien galvą, tada kiek pamenu viskas gavosi apie 1k, nes vien galvos remontas Šiauliuose kainavo 230, + visos dalys pirktos iš geresnių, be to sudėjus važinėjimus detalių, šlifuot, pasiimt ir t.t. susideda nemažai, o jei dar žiedai, indėklai ir etc., tai išvis neaišku kas gautųsi.
Be to, arba man nesiseka, arba rimtai yra bėda su vožtuvų gumom, nes kiek esu keitęs, visada pradeda ryt tepalus, jau geriau neliest visiškai kol nevalgo, arba jebejuj bandyt OEM ieškot.


_________________
Prakeiktas 6gen.
origami



Žinutės: 182
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-16 16:57 Atsakyti su citata

Žiedai OEM apie ~300lt, galvos tarpinių komplektas iš UK ebay ~230lt, švaistikliniai indėklai 43lt, galvos šlifavimas, peršvietimas ir vožtuvų pritrynimas tarkim 300lt, tepalai, filtras, aušinimo skystis dar ~200. Apie 1000 gaunasi. Įrankius, įskaitant dinamometrinį raktą ir žiedų suspaudėją turiu, dirbti netingiu Smile Beje, pakeitus variklį, turbūt ir techninį pasą pasikeist tektų, kitaip per technikinę bėdų gali kilt jei teisingai suprantu.
Egis



Žinutės: 1680
Miestas: Šiauliai/Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-16 17:24 Atsakyti su citata

Nėra bėdų dėl TA, svarbu, kad būtų f18b2 ir viskas.

_________________
Prakeiktas 6gen.
deleted



Žinutės: 149
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-02-17 09:50 Atsakyti su citata

origami rašo:
Žiedai OEM apie ~300lt, galvos tarpinių komplektas iš UK ebay ~230lt, švaistikliniai indėklai 43lt, galvos šlifavimas, peršvietimas ir vožtuvų pritrynimas tarkim 300lt, tepalai, filtras, aušinimo skystis dar ~200. Apie 1000 gaunasi. Įrankius, įskaitant dinamometrinį raktą ir žiedų suspaudėją turiu, dirbti netingiu Smile Beje, pakeitus variklį, turbūt ir techninį pasą pasikeist tektų, kitaip per technikinę bėdų gali kilt jei teisingai suprantu.

Vat cia ir pagrindine tavo beda- nesupranti, kad nesupranti, zinios megejiskai teorines...galvoji, kad turi galvuciu rinkini, nupirksi keleta nauju kinietisku daliu spalvotam ipakavime ir nei trukcios nei tepalu valgys...o variklio net nepraardes
Smile

Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.