Autorius |
Pranešimas |
SpeedLine
Žinutės: 138 Miestas: Vilnius
 |
2018-01-30 16:49 |
|
|
Sveiki.
Ieškau sau Honda Civic 8th gen 2.2 CTDi. Peržiūrėjęs skelbimus, kelis pažiūrėjau gyvai. Beveik visi apžiūrėti automobiliai turėjo bėdų su sankabomis. Testas buvo paprastas – važiuojant plentu 5 arba 6 pavara laikau apsukas ties maždaug 2000 rpm (kai variklis išvysto didžiausią sukimo momentą) ir paspaudžiu akseleratorių iki galo ir pastebiu, kad apsukų rodyklė šoktelna į viršų, po to vėl nukrenta, žodžiu prabuksuoja sankaba.
Pasidomėjus daugiau, tai čia kaip ir gamintojo brokas, kurį Honda sunkiai pripažįsta. Dar sužinojau, kad aplamai su naujais automobiliais žmonės pravažiuodavo tik 20-60 tūkst. km iki sankabos problemų pasireiškimo.
Negana to dažniausiai neužtenka keisti tik sankabos, beveik visada reikia keisti kartu ir smagratį. Remontas labai brangus.
Ar yra šiai dienai koks normalus sprendimas (pvz. koks aftermarket neplaukiojantis smagratis ar pan.), kurį įgyvendinus šios bėdos nesikartoja? Kaip dažnai jūs su tokiomis problemomis susidūrėte?
Problema yra tik modelyje su 2.2i-CTDi dyzeliniu varikliu.
Paskutinį kartą redagavo SpeedLine, 2018-03-4 10:18. Redaguota 3 kartus(ų) |
|
Tadas0
Žinutės: 58 Miestas: Vilnius
 |
|
Dommm
Žinutės: 163 Miestas: Kaunas/Alytus
 |
2018-01-30 18:07 |
|
|
Kai ieškojau accord'ui sankabos (naujesnis dtec motoras), forumai rašė, kad minimaliai modifikuotą acccord dtec type-s sankabą deda į pachip'uotus cdti motorus ir jiems viskas puikiai atlaiko, ko neatlaiko paprastos sankabos . Taipogi yra ir cdti sankabų įvairūs variantai, atnaujintos versijos, kaip suprantu pagal paskutinius skaičius - 305, 315, 325. Bet reiktų pasieškoti tksliau, šiame forme buvo tikslesni duomenys kuri tvirtesnė ir pan.
Smagratį keičia tuomet, jei jis susidėvėjęs, bet nemanau kad 100% atvejų. Kita vertus mašinos parduodamos LT būna tikrai daug pravažiavę, taigi verta pasilikti tam pinigų rezervą.
Keisti į neplaukiojantį manau neverta, daugiau perkrovų teks kitoms dalims.
Tiesiog reiktų pasiskaičiuoti blogiausią remonto variantą ir siūlyti kainą pardavėjui 
_________________ - |
|
SpeedLine
Žinutės: 138 Miestas: Vilnius
 |
2018-01-30 18:16 |
|
|
Dommm rašo: | Kai ieškojau accord'ui sankabos (naujesnis dtec motoras), forumai rašė, kad minimaliai modifikuotą acccord dtec type-s sankabą deda į pachip'uotus cdti motorus ir jiems viskas puikiai atlaiko, ko neatlaiko paprastos sankabos . Taipogi yra ir cdti sankabų įvairūs variantai, atnaujintos versijos, kaip suprantu pagal paskutinius skaičius - 305, 315, 325. Bet reiktų pasieškoti tksliau, šiame forme buvo tikslesni duomenys kuri tvirtesnė ir pan.
Smagratį keičia tuomet, jei jis susidėvėjęs, bet nemanau kad 100% atvejų. Kita vertus mašinos parduodamos LT būna tikrai daug pravažiavę, taigi verta pasilikti tam pinigų rezervą.
Keisti į neplaukiojantį manau neverta, daugiau perkrovų teks kitoms dalims.
Tiesiog reiktų pasiskaičiuoti blogiausią remonto variantą ir siūlyti kainą pardavėjui  |
Problema, kad pvz. nippon auto už šį malonumą (smagratis, sankaba ir darbas) prašo apie 1700 eur. Tai kažin ar kas tokią nuolaidą padarys? 
|
|
Tadas0
Žinutės: 58 Miestas: Vilnius
 |
2018-01-30 18:17 |
|
|
Tai nereikia važiuoti į Nipponą remontuoti... Jie už bet kokį darbą paims kelis kartus didesnę sumą.
|
|
SpeedLine
Žinutės: 138 Miestas: Vilnius
 |
2018-01-30 18:32 |
|
|
Tadas0 rašo: | Tai nereikia važiuoti į Nipponą remontuoti... Jie už bet kokį darbą paims kelis kartus didesnę sumą. |
Bus brangiau, bet ne kartais, bet svarbiausia nenusukinės varžtų, neprilaužys fyškių ir t.t. Nu bet čia detalės.
Kitur, su neaiškiom dalim ir su smagračio keitimu kainuoja plius minus 1000 eur.
|
|
Tadas0
Žinutės: 58 Miestas: Vilnius
 |
|
SpeedLine
Žinutės: 138 Miestas: Vilnius
 |
2018-01-30 18:53 |
|
|
Na čia tikriausiai geriausias variantas iš galimų, tik būtų įdomu pasiklausyti kaip kitiems tie LUK ar pan. kokybės kompl. laiko. Ar nebus taip, kad po 20-40k km vėl pradės buksuoti?
|
|
Dommm
Žinutės: 163 Miestas: Kaunas/Alytus
 |
2018-01-30 20:58 |
|
|
Rekomenduoju paskaityti temoje apie 8gen accord kaip Julijus keitė ir kokios buvo problemos su LuK komplektu (kaip suprantu defektuota dalis). Ebay kainos geros, bet jei išlys kokia nors problema, vargsi su grąžinimu. LT pirkdamas bent turėsi į ką kreiptis, kad greitai pakeistų.
Originalią sankabą ir smagratį taipogi gamina LuK. Tik klausimas ar tai ta pati dalis ar ne (kokybės prasme) )
P.S. susisiek: http://smagresta.lt/ Galbūt turi restauruotų sandėlyje.
_________________ - |
|
Ichtiandrs
Žinutės: 269 Miestas: Panevezys
 |
2018-02-1 21:19 |
|
|
Pas mane remontuota sankaba, smagratis buvo liuksines bukles, tad nekeistas. Deja sis Luk firmos sankabos komplektas teatlaike 30000km.
Dabar vel 5 ir 6 pavarom buksuoja. Ka dabar idet, kad vel po 40 t km nereiktu vel draskyt?
Nes jau gaunasi prabanga...
Na gal kas susidejes ka nors tikrai stipresnio, nei LUk gamintojo "nesekme", ir jau bent 100t km suvazinejo?
Kas nors yra tikrines nuo type-s dyzelio sankaba? Nes ta turetu buti zymiai stipresne del didesniu kW, be to ir ir matmenys turetu tikt, jei neklystu.
_________________ Problema tame, kad pelnai visada privatizuojasi, o nuostoliai - socializuojasi... |
|
SpeedLine
Žinutės: 138 Miestas: Vilnius
 |
2018-02-2 13:41 |
|
|
Ichtiandrs rašo: | Pas mane remontuota sankaba, smagratis buvo liuksines bukles, tad nekeistas. Deja sis Luk firmos sankabos komplektas teatlaike 30000km.
Dabar vel 5 ir 6 pavarom buksuoja. Ka dabar idet, kad vel po 40 t km nereiktu vel draskyt?
Nes jau gaunasi prabanga...
Na gal kas susidejes ka nors tikrai stipresnio, nei LUk gamintojo "nesekme", ir jau bent 100t km suvazinejo?
Kas nors yra tikrines nuo type-s dyzelio sankaba? Nes ta turetu buti zymiai stipresne del didesniu kW, be to ir ir matmenys turetu tikt, jei neklystu. |
Type S lygiai tiek pat kW ir lygiai tokia pati sankaba.
|
|
Julijus
Žinutės: 456 Miestas: Vilnius
 |
|
Dommm
Žinutės: 163 Miestas: Kaunas/Alytus
 |
2018-02-3 10:40 |
|
|
Čia turbūt turėjo omeny civic type-s vs paprasto sankabą
P.S. Nustebau kokiom sąlygom chebra dirba UK ))
_________________ - |
|
SpeedLine
Žinutės: 138 Miestas: Vilnius
 |
2018-02-3 11:12 |
|
|
Taip, temoje parašiau, kad kalba eina apie Civic. Ir, beje, sankabai daugiau įtakos turi sukimo momentas, nei galia, tai gali būti, kad dyzelio sankaba stipresnė nei galingesnio benzino.
|
|
Ichtiandrs
Žinutės: 269 Miestas: Panevezys
 |
|
SpeedLine
Žinutės: 138 Miestas: Vilnius
 |
2018-02-5 20:46 |
|
|
Kaip supratau, smagratis praktiškai visada turi būti keičiamas, nes jei jis nors kiek išbelstas - naujas sankabos komplektas nelaikys.
Pasigilinus daugiau - pasirodo didžiausia šios problemos problema ir dažno keitimo priežastis ir yra taupymas smagračiui.
|
|
Julijus
Žinutės: 456 Miestas: Vilnius
 |
2018-02-6 08:03 |
|
|
Man asmeniškai smagračio būklė ir sankabos komplektas yra nesusiję dalykai.
Nors ir smagratis išsibaladoja - nu ir kas? sankaba prisukta ten 6 varžtais prie smagračio vienos "masės" visu perimetru. T.y. kad ir kiek būtų smagratis iššsibaladojęs, sankaba vistiek prisispaudžia toje pačioje vietoje, toje pačioje plokštumoje, ta pačia jėga.
Nes mano bemvo smagratis ant tiek buvo suėstas, kad kai jį pirkau smagratis turėjo laisvumo, tada užčipavau iki 200kw ir 500nm ir jis dar ten laikėsi, pradėjo bildėti, išardė, ir smagresta pasakė, kad jis neberestauruojamas, nebera iš ko (t.y. vidinė plokštelė jau su skylėm buvo (matėsi smagračio vidinės spyruoklės) anyway, bet sankaba jokiais būdais neslydo, ji dirbo puikiai, ir kai tvarkiau bemvą gal kelis smagračius devėtus mėginome, kol galų gale nupirkome naują, o visais atvejais buvo dedamas senas sankabos komplektas ir su nauju smagračiu puikiai sankaba laikė ir toliau
Čia ką ir galima kaltinti tai tik LUK pataupymą ant pačio diskatoriaus, kiek savo dtecui keičiau, sako visas diskatorius persikreipęs ir tolygiai prie smagračio neprisiuka - slysta, akivaizdžiai LUK pataupė ant pačio metalo, kur sprandžinos jį šklaipo. Aš asmeniškai dabar pirkčiau arba patsiprinta LUK sankabos komplektą arba išvis ne LUK pirkti 
|
|
SpeedLine
Žinutės: 138 Miestas: Vilnius
 |
2018-02-6 16:34 |
|
|
Julijus rašo: | Man asmeniškai smagračio būklė ir sankabos komplektas yra nesusiję dalykai.
Nors ir smagratis išsibaladoja - nu ir kas? sankaba prisukta ten 6 varžtais prie smagračio vienos "masės" visu perimetru. T.y. kad ir kiek būtų smagratis iššsibaladojęs, sankaba vistiek prisispaudžia toje pačioje vietoje, toje pačioje plokštumoje, ta pačia jėga.
Nes mano bemvo smagratis ant tiek buvo suėstas, kad kai jį pirkau smagratis turėjo laisvumo, tada užčipavau iki 200kw ir 500nm ir jis dar ten laikėsi, pradėjo bildėti, išardė, ir smagresta pasakė, kad jis neberestauruojamas, nebera iš ko (t.y. vidinė plokštelė jau su skylėm buvo (matėsi smagračio vidinės spyruoklės) anyway, bet sankaba jokiais būdais neslydo, ji dirbo puikiai, ir kai tvarkiau bemvą gal kelis smagračius devėtus mėginome, kol galų gale nupirkome naują, o visais atvejais buvo dedamas senas sankabos komplektas ir su nauju smagračiu puikiai sankaba laikė ir toliau
Čia ką ir galima kaltinti tai tik LUK pataupymą ant pačio diskatoriaus, kiek savo dtecui keičiau, sako visas diskatorius persikreipęs ir tolygiai prie smagračio neprisiuka - slysta, akivaizdžiai LUK pataupė ant pačio metalo, kur sprandžinos jį šklaipo. Aš asmeniškai dabar pirkčiau arba patsiprinta LUK sankabos komplektą arba išvis ne LUK pirkti  |
Išbelstas smagratis ne tiesiogiai įtakoja praslydimą, bet tiesiog greičiau suėda sankabą, nes paprastai kalbant, smagratis neatlieka savo funkcijos - t.y. nesugeria smūgių kaip turėtų, o visa ši apkrova persiduoda sankabai, ko pasekoje ji daug greičiau susidėvi ir būtent šiame modelyje pirmiausia pasireiškia praslydimu.
|
|
Dommm
Žinutės: 163 Miestas: Kaunas/Alytus
 |
2018-02-6 20:25 |
|
|
Manau, kad didžiausia dedamoji čia yra vairuotojo pavarų junginėjimo būdas Jei pastoviai žaidžiama su sankaba, perjunginėjama su pastoviais smūgiais tai tiek sukibimo paviršius kenčia tiek SAC reguliavimo mechanizmas. Tas pats ir su smagračiu.
Gerai būtų jei čia kiekvienas keistų tuos smagračius Bet manau dažnam vairuotojui tai ganėtinai didelės išlaidos, todėl jei eiga tolerancijos ribose - kam investuoti? Gali ir kiti mazgai sugesti, po to nesinorės ir žiūrėti į tą mašiną Tiek LuK tiek Honda turi tam tikras normas ir vaizdinėje medžiagoje nurodo kaip testuojami smagračiai - jei tas padaroma tai nematau problemų Tik manau, kad retai tas daroma, nebent specializuojasi tokiu remontu.
Dėl to kas atlaiko, pasikartosiu: http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/119932-sigh-old-2-2-clutch-slip-6.html
Tik nesumaišykit, kalba apie naujesnio accord dtec type-s originalios sankabos komplekto dėjimą prie cdti.
_________________ - |
|
SpeedLine
Žinutės: 138 Miestas: Vilnius
 |
2018-03-4 10:20 |
|
|
O ar Honda iš esmės išsprendė šią problemą iš esmės? Žinau kažkada keitėsi šios detalės numeris, tai gal vis dėl to ši problema buvo pašalinta?
|
|
Julijus
Žinutės: 456 Miestas: Vilnius
 |
2018-04-24 13:31 |
|
|
speedline rašo: | Išbelstas smagratis ne tiesiogiai įtakoja praslydimą, bet tiesiog greičiau suėda sankabą, nes paprastai kalbant, smagratis neatlieka savo funkcijos - t.y. nesugeria smūgių kaip turėtų, o visa ši apkrova persiduoda sankabai, ko pasekoje ji daug greičiau susidėvi ir būtent šiame modelyje pirmiausia pasireiškia praslydimu. |
Dommm rašo: | Manau, kad didžiausia dedamoji čia yra vairuotojo pavarų junginėjimo būdas Jei pastoviai žaidžiama su sankaba, perjunginėjama su pastoviais smūgiais tai tiek sukibimo paviršius kenčia tiek SAC reguliavimo mechanizmas. Tas pats ir su smagračiu.
Gerai būtų jei čia kiekvienas keistų tuos smagračius Bet manau dažnam vairuotojui tai ganėtinai didelės išlaidos, todėl jei eiga tolerancijos ribose - kam investuoti? Gali ir kiti mazgai sugesti, po to nesinorės ir žiūrėti į tą mašiną Tiek LuK tiek Honda turi tam tikras normas ir vaizdinėje medžiagoje nurodo kaip testuojami smagračiai - jei tas padaroma tai nematau problemų Tik manau, kad retai tas daroma, nebent specializuojasi tokiu remontu.
Dėl to kas atlaiko, pasikartosiu: http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/119932-sigh-old-2-2-clutch-slip-6.html
Tik nesumaišykit, kalba apie naujesnio accord dtec type-s originalios sankabos komplekto dėjimą prie cdti. |
Nu Domm, kur buvę kur nebuvę, po kelių mėnesių, man vėl sankaba slysta su nauju komplektu... Mane kaltinsi kaip tarpinę ar visgi diskatorių?
Atlaikė kažkur porą mėnesių, tada dar kelis mėnesius važinėjau su slystančia sankaba, kol nutariau nuvežt atgal į servisą 
|
|
Dommm
Žinutės: 163 Miestas: Kaunas/Alytus
 |
2018-04-24 20:13 |
|
|
Nežinau kaip vairuoji, nebent pastoviai dragas? ) Manau, jei taip greit viskas nutinka tai bus problema su tuo diskatoriaus prispaudimu. Nes pvz pas mane diskatoriaus nepavadinčiau susidėvėjusiu (toks įspūdis, kad "mėsos" ant jo dar pakankamai, aišku oficialių ribų netikrinau).
_________________ - |
|
Julijus
Žinutės: 456 Miestas: Vilnius
 |
2018-04-25 07:20 |
|
|
Yep, pakeitė vėl visą komplektą. Jau gal naują ketvirtą dėjo . Bėda yra LUK diskatoriuose, servise pasake, kažkodėl atsileido sprandžina diskatoriaus.
Jei kam paves sankaba (o paves eventually) neimkit LUK dalių 
|
|
4civic
Žinutės: 10 Miestas: Kaunas
 |
2018-05-14 18:15 |
|
|
Gal kas žinote ar facelift modelis irgi turi šią problemą su sankaba. Facelift jau buvo kažkas pasikeitę, nes pasikeitė detalės numeris.
|
|