img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Honda accord 8gen atsiliepimai
Pereiti Atgal  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Toliau
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Autorius Pranešimas
Giedriu.



Žinutės: 112
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-12-8 13:25 Atsakyti su citata

Ar įmanoma kažkokiu būdu pasikeist mobilaus skambėjimo toną? grojant garsiau muzikai, kai pradeda skambėt telefas, tai eina sau kaip baisiai tas. Ir ar kai skambina galima nustatyt mašinoj kad rodytų kas skambina, o ne skambintojo numerį?
Julijus



Žinutės: 432
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-12-9 19:18 Atsakyti su citata

skambejimo melodijos pakeisti tikrai neina, taip pat kaip ir numeri/varda, taciau kai skamba, tuo momentu ant vairo gali reguliuoti skambejimo garsuma, turetu reguliuotis.
mariuz
Klubo narys


Žinutės: 2040
Miestas: šiauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-02-13 15:16 Atsakyti su citata

gal kas buvo jau susidures su CMBS error'u

uzsidega CMBS check system, po to uzgesta ir vel uzsidega
buna kelias dienas viskas ok
blogiausiai kad autopilotas neveikia kai uzsidega CMBS


Julijus lyg turi manuala gal gali pasidalint apie sia problema


_________________
Speed kills, drive a Honda live forever
Dommm



Žinutės: 161
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-02-13 17:45 Atsakyti su citata

Manau pradėk nuo to, kokį klaidos kodą sistema meta, nes manual'e nebus simptomo - dega check CMBS Smile arba turės itikrinti viską iš eilės.

_________________
-
Julijus



Žinutės: 432
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-02-14 13:25 Atsakyti su citata

Hm, pasižiūrėk, gal radaras apsinešęs.

Apart radaro apsinešimo, man irgi buvo tokia klaida CMBS error, bet tai nutiko 1 kartą per kokius 4 metus. Kadangi klaida neatsikartoja tai ir neieškau sliekų Smile

mariuz
Klubo narys


Žinutės: 2040
Miestas: šiauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-02-16 09:53 Atsakyti su citata

radaras svarus

_________________
Speed kills, drive a Honda live forever
Julijus



Žinutės: 432
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-02-17 21:20 Atsakyti su citata

siuo atveju ir manualas nepades, kol kazkoks klaidos kodas nebus aiskus:)
Shalas



Žinutės: 21
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-03-7 10:17 Atsakyti su citata

Shalas rašo:
Pastaruoju metu pas save pastebėjau, kad apsukoms esant nuo 2000 aps./min ir aukštyn prasideda toks lengvas tarškėjimas ir greičių dėžei perjungus pavarą ir apsukoms vėl nukritus žemiau 2000 to tarškėjimo nebegirdėti. Garsas atrodo šiek tiek stipresnis kai važiuojama žemesnėm pavarom (2-3). Gal kam teko susidurti? Turima omenyje automatinė pavarų dėžė, 2.4 benzinas. Aišku gal garsas atsiranda ir ne iš dėžės, bet taip atrodo, kad susiję. Šiaip auto važiuoja kaip ir tvarkoj, kažkokų pokyčių apart to garso nėra.

Nu va, jau metus pravažinėjau su šituo kalenimu Very Happy Bet užėjo noras surast priežastį ir sutvarkyt Very Happy Gal turit idėjų, ar kam teko susidurt?
Angliškuose Honda forumuose variantai pagrinde atsilaisvinę/prarūdiję heat shields (nežinau kaip lietuviškai). Kalenimas/klaksėjimas labiausiai girdisi kaip minėjau važiuojant ir 2000-3000 apsukų diapazone, stovint ir keliant apsukas jo nėra arba bent jau net toks ryškus. Garsas panašus į šitą: https://youtu.be/uSSkyoIUoeY?t=199

Julijus



Žinutės: 432
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-03-7 10:46 Atsakyti su citata

Cia dyzelistu daugiau, nei 8gen accordo benzinistu.
Tai sunkokai tau padet bus.

Bet jei nutarei susitvarkyti, tai ir pasiziurek tuos heatshieldus, ar jie netarska.
Pats kiek narsau forumuose benzininis kalenimas tai nuo voztuvu kompensatoriu ir panasiu brudu buna, bet cia tiesos nezinau, o ir palyginti neturiu su kuo.

0.5 B



Žinutės: 986
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-03-11 14:02 Atsakyti su citata

šian įdomią patirtį apturėjau.
galvojau, išbandysiu, kaip auto stovi ant kelio, įlėkiau į 90' posūkį nestabdydamas. Kai jau laukiau slydimo, dingo visai galia, toks jausmas, kad atjungė kuro tiekimą.
Ar čia koks daviklis kuro atjungimo suveikė avarinis, ar ESP taip veikia?


_________________
2.2 iDTEC Tourer gen. 8
sharyto



Žinutės: 536
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-03-11 19:48 Atsakyti su citata

kai auto mato kad slysta , kitaip sakant visu ratu greitis skiriasi masina numeta gaza , norint to nebutu reik isjungt esp , ismeginta Smile
Julijus



Žinutės: 432
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-03-11 20:38 Atsakyti su citata

bet pirma, jei slyst pradejai, turejo abs suveikineti, kad masina istiesinti, o kuro tiekimas nutraukiamas kai tracion controllas sudirba, ale kad ratai per daug neprasisuktu, is tavo pasakojimo atrodo kad varikli vos negesino Very Happy
0.5 B



Žinutės: 986
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-03-16 12:32 Atsakyti su citata

sharyto rašo:
kai auto mato kad slysta , kitaip sakant visu ratu greitis skiriasi masina numeta gaza , norint to nebutu reik isjungt esp , ismeginta Smile


nemačiau tokio mygtuko Smile


_________________
2.2 iDTEC Tourer gen. 8
Julijus



Žinutės: 432
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-04-8 20:39 Atsakyti su citata

Ką gi, vasarinių padangų sezonas prasidėjo, kodėl gi ir visų stabdžių nepasikeitus painspektinus?

Pradėjo gale būgnai groti visokiais garsais, rankinio rankena tokia buvo, tai per laisva, tai vėl gerai, vnžo, išsiardžius radau užrudijusų skėtiklį visiškai. Čia jau jis atgavo spalvą ir pradėjo lankstytis be problemų Smile



Prie galinių stabdžių reikalų dafiga, praktiškai 60proc prie jų praleidi, lyginant su priekiniais stabdžiais.





Nors ten realiai nieko sudėtingo, išsiardė ir susirinko be didelių kaprizų, neteko nusikeikti Smile


Po metų grįžau prie galinių supportų vėl, nes po metų kaladelių liko per milimetrą, nors mesos buvo jaučiu koks visas 1cm. wtf? išardžius nieko baisaus nepamačiau, kreipiančiosios neuždžiuvusios - vaikšto, cilindriuką sustūmiau be problemų... Taigi perinkau vėl, tik šį kartą su naujom kreipiančiosiom.
Kas keisčiausia, vienas suportas su naujom kreipiančiosiom puikiai susirinko, o į antro suporto apkabą, jos sulindo ne smooth, supratau, kad jos ten tikrai nevaikščios laisvai, ypač su tepalu, dėjau atgal senas. BEt palyginus su kitu supportu, net ir su senom kreipiančiosiom jis vaikšto ne taip lengvai, kaip norėčiau. Nežinau ką daryt. Surinkus stabdžius atgal, butent tas supportas yra karštesnis po test drive Sad

Naujos kreipiančiosios ~9,86mm storio, senos ~9,85mm
vienam suporte jos puikiai slankioja su tepalu, kitame jos vos sulenda, o su gumukais, net neįlenda. Gal supporto apkaba nuo kitų stabdžių kokių?
Vidų išvaliau skuduriuku, joks "apratas" netilpo į apkabos skyles
senas kreipiančiasias nuvaliau su švitriniu.
butent šio supporto senos kaladėlėes jau buvo betrupančios...




Taip pat su naujom būgninėm kaladėm, teko reguliuoti rankinį, taip pat vargo vakarienė, bet rankinis dabar superiškai veikia Smile

Na, o su priekiniais stabdžių diskais problemų nebuvo, viskas greitai pasikeitė.




Pirkau Ate kaladėles į Ate supportus.
Perfectly balanced, as all things should be. Thanos Very Happy



Čia palyginau brangias Ate kaladėles su TRW. Tai sprendžiu, kad Ate yra geresnės, nes jų "kampas" eina iki pat metalinės plokštės, kur TRW kai dėjau, tas kampas dingo nepasiekus pusę kaladėlės nusidevėjimo. To kampo nebuvimas padaro stabdymą šiektiek "bukesnį". Kalba apie initial bite, first bite ir pan sąvokos.


Taip pat Ate kaladėlės "raižytos".


Taip pat įdomus dylimas TRW. Kodėl atsirado tas iš vidinės pusės pusmenulis? Stabdžių diskas toje vietoje buvo kietesnis?

Before:


After: Very Happy


Po šių darbų, vos neuždėjau atgal žieminės padangas (facepalm). Very Happy

Gal kiek ne į temą, protarpiais testdraivinau šį žverį, sėkmingai prikeltas antram gyvenimui Smile

sharyto



Žinutės: 536
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-04-9 16:10 Atsakyti su citata

diskai panasu i keramika? kaip del musimo? nebuvo reikalu ? klasika geras dalykas , mano rankos neprieina isblizgint jawa 63 metu
Julijus



Žinutės: 432
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-04-9 16:38 Atsakyti su citata

priekiniai ir galiniai abu geležiniai/metaliniai. Tik priekiniai dengti kažkokiu tai coatingu, kaip prieš tai buvę zimermannai


pirmai buvau perkaitinęs vieną zimmermaną, dėl stringančio cilindriuko, tai jis nežymiai susimėtė, tai stipriau stabdant šiektiek drebėdavo, su šiais naujais kolkas viskas puikiai. super smooth stabdymas. Bet geriausiai jauciasi tai rankinis stabdys - trukt ir stovi Very Happy

Deftas



Žinutės: 105
Miestas: Siauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-04-16 15:18 Atsakyti su citata

Sveiki,

Gal kam yra buve, Accord 2.4 kai įsijungia kondyskės kompresorius ant D arba ant R labai padidėja vibracija salone, spėjau kažkuri variklio ar dėžės pagalvė, gal kam buvo panašiai?

Dėkui

Dommm



Žinutės: 161
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-04-16 15:54 Atsakyti su citata

O ant N / idle jokių pašalinių garsų ir vibracijos? variklis pats su dėže nesukruta nemaloniai?
Aš pirmiau įtarčiau kondyškės siurblio guolį ir visus periferijos skriemulius, esant tokiems simptomams, o dėl tiksliau - reikia klausyti.


_________________
-
Deftas



Žinutės: 105
Miestas: Siauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-04-16 18:38 Atsakyti su citata

Na ant N ar P vibracija jaučasi siurbliui sudirbus, bet sakyčiau patenkinama. Siurblo guoliai keičiasi atskirai?
Dommm



Žinutės: 161
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-04-17 08:18 Atsakyti su citata

Keičiasi. Tik reiktų įsitikinti, kad ten tik guolis triukšmauja. Gali ir pats kompresorius skleisti garsų, tada truputį blogiau.
Pirma svarbiausia rasti kas kaltininkas Smile

Edit: Gal kam buvo - padangų vidiniai kraštai (atrodo labiau priekinių) tarsi susilaiptavę, protektorius tai aukščiau tai žemiau, po kokį vieną mm. Braukian pirštu jaučiasi, o važiuojant toks kaip ir pašalinis garsas, panašus į guolio (bet su žieminėm to nebuvo, tai patį guolį norisi atmesti. Čia pakaboj ieškoti problemų? amortizatoriai atrodo gyvi, niekas daugiau nebarška. Gali būti pačių padangų defektas?


_________________
-
Deftas



Žinutės: 105
Miestas: Siauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-04-18 20:46 Atsakyti su citata

Raštas gal eglutės? tokios megsta ir šiaip jau paskutiniuose sezonuose laiptuotis.
Julijus



Žinutės: 432
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-04-19 06:36 Atsakyti su citata

del padangu devejimosi, tai dazniausiai ratu suvedimas kaltas buna
mariuz
Klubo narys


Žinutės: 2040
Miestas: šiauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-05-7 20:48 Atsakyti su citata

gal kieno is jusu
ar gal kokiu ziniu zinot apie ji
gal kas galetu apziuret

https://autoplius.lt/skelbimai/honda-accord-2-4-l-sedanas-2008-benzinas-dujos-8657635.html


_________________
Speed kills, drive a Honda live forever
0.5 B



Žinutės: 986
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-06-6 11:16 Atsakyti su citata

gal zinot, ar tinka 7 gen salonas 8am?
galvoju, gal i odini pasikeist, atsibodo ta juoda medziaga, labai tepasi...


_________________
2.2 iDTEC Tourer gen. 8
Julijus



Žinutės: 432
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2019-06-6 20:27 Atsakyti su citata

kaip suprast ar tinka?

vienareiskmiskai ne Smile
bet burt visada galima

Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Pereiti Atgal  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Toliau
Puslapis 2829

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.